Pages

Friday 15 April 2011

Final Exam

Pejam celik,dah habis sem 2 buat aku...
banyak perkara yang dah berlaku pada permulan tahun 2011
semuanyer berlaku....dengan sekelip mata...
apa pon yang berlaku....
akan ku jadikan iktbar wat diriku..untung trs mtg menjalani khdpn ini...
mmg benar org tua kta....lagi lama kte hdp...
lg lme kite merantau keluar...lagi bnyk pnglmn yg akan kita dapat...
hidup ini seperti dlm mskn...ade garamnye...ckup rse.....kdg kala ia phit kdgkala ia mnis...
seperti roda...kdg2 kite brda di ats ...ape pon...aku akn berudah...utk dptkn kptsn yg baik......
dlm final exam nnty.....
9hb....Mei 2011 aku akn duduki pepriksaan di gedung ilmu yang ku selami..
UNIKL MSI Kulim....
aku berhrap...akn mencpai kejayaan dgn baik......aku akn trs berusaha dmi mse dpn aku...
ape jua.......JANGAN MALAS...
JANGAN TIDUR...
Belajar....!!!dan trus Belajar!!!!
Gud luck yid!!
Semoga tenang ketika menjawab nntu

2 comments:

  1. typo byk sgt. cek dulu sblm publish. 9 may bru nk start org dh abeh exam dh time tu. pape pon gud luck final exam. sapa kalah pointer blnje McD.

    ReplyDelete
  2. hahahah ape btul la aku start 9hb le syes

    ReplyDelete